Dla firm

Szkolenia dla pracowników salonów odzieżowych

jak się ubierać

Czy taka sytuacja dotyczy również Twojego salonu?

Zauważyłaś, że dziś klient oprócz standardowej obsługi na wysokim poziomie, od sprzedawcy oczekuje wiedzy z zakresu doboru ubrań do sylwetki? Klient spodziewa się, że otrzyma fachową pomoc w kompletowaniu całych stylizacji czy łączenia kolorów i zakłada, że personel salonu zna zasady ubioru. A jaką wiedzą dysponują Twoi pracownicy? Czy potrafią skutecznie sprzedawać? Czy wiedzą co robić, aby Klient wracał? Zwiększ sprzedaż poprzez zadowolenie klientów i szkolenia dla swoich pracowników.

Co Ci da inwestycja w rozwój pracowników?

Unikniesz sytuacji, w której klient rozczarowny brakiem kompetencji sprzedawcy, zrezygnuje z dokonania zakupu. Zwiększysz liczbę
i efektywność sprzedaży, ponieważ pewny swoich umiejętności pracownik będzie trafnie doradzał i bez oporów będzie proponował kolejne dodatki. Klienci będą wracać, ponieważ chcą być obsługiwani przez profesjonalistów.

stylistka Warszawa
stylistka Warszawa

mój Klient – marka odzieży męskiej Giacomo Conti

Dlaczego moje szkolenie pozwoli efektywniej pracować Twoim pracownikom?

Uzyskają kompleksową wiedzę począwszy od tego jak rozpocząć rozmowę z klientem, a na właściwościach różnych tkanin kończąc. Twoi sprzedawcy i doradcy klienta dowiedzą się:

  1. Jak rozpocząć rozmowę z Klientem.
  2. Jak rozmawiać z trudnymi i wymagającymi Klientami.
  3. Jakie pytania zadawać, by poznać gust i preferencje Klienta.
  4. W jaki sposób dokonać szybkiej oceny sylwetki.
  5. Jak dobierać odpowiednie fasony i kolory.
  6. Jak tworzyć kompletne zestawy bazując na asortymencie salonu.
  7. Jak przekonać do zakupu Klienta niezdecydowanego.
  8. Jak budować lojalność Klienta.
  9. Jakie są podstawowe style i zasady kodu ubioru.
  10. Jakie właściwości mają różne tkaniny.
  11. Jak sprzedawać więcej

Jakich efektów po szkoleniu pracowników możesz się spodziewać?

Zapewniam Cię, że wzrośnie efektywność i wiedza Twoich sprzedawców. W naturalny sposób wzrośnie ich pewność siebie, nie będą obawiali się rozmów z nawet bardzo wymagającymi klientami. Zadowolenie klientów
z obsługi wzrośnie, a to spowoduje, że coraz więcej osób zacznie rekomendować Twój salon.

Kto najczęściej korzysta z moich usług?

Pracodawcy, którym zależy na budowie profesjonalnego wizerunku poprzez wykwalifikowanych sprzedawców i doradców klientów. Najczęściej są to właściciele i pracownicy sklepów i salonów marek odzieżowych, butików multibrandowych, salonów optycznych, jubilerzy oraz salony ślubne.

Zaufali mi

tvp info
Mary Kay
TVN24 bis
Pytanie na Śniadanie
Microsoft
akademia kobiet sukcesu
ambasada kobiet biznesu
belvita
bni
bussinness woman & life
Bytom
Deni Cler
dzień dobry tvn
econsulting
EY
gazeta finansowa
giacomo conti
hera
hrk
imprerium kobiet
lavard
low business quality
mazars
modo
neste oil
PGMB
polsat
pretty one
sgh - Główna Szkoła Handlowa w Warszawie
Samsung
simple
sygnity
toastmaster international
Bank zachodni WBK
W. Kruk
Wólczanka

Dlaczego uważam, że mogę Ci skutecznie pomóc?

Nazywam się Iwona Ryszkowska. Ubiorę Cię w styl i pewność siebie. Jestem specjalistą ds wizerunku i osobistą stylistką.

Od kiedy pamiętam pasjonują mnie: moda i ludzie. Dlatego od 7 lat spełniam się zawodowo jako Osobista Stylistka, Kreator Wizerunku i Doradca ds. dress code.

Chętnie dzielę się wiedzą i doświadczeniem, dlatego jestem Ambasadorką Przedsiębiorczości Kobiet i Mentorką w programach wspierania przedsiębiorczości wśród kobiet i młodzieży.

Stale współpracuje ze stacjami telewizyjnymi TVN24 Biznes i Świat, TVP Info oraz TVP2 „Pytanie na śniadanie”. Wypowiadam się też często w stacjach radiowych: TOK FM, Kolor.

Możesz znać mnie z publikacji poświęconych wizerunkowi biznesowemu w „Gazecie Finansowej” oraz magazynach „Office Manager”, „Businesswoman & Life”, „Nowa Sprzedaż”, „Law Business Quality”, „Imperium Kobiet”, czy „Wesele”.

Co najważniejsze? Pierwsze konsultacje za darmo! Sprawdź moje umiejętności i ciesz się zestawem ubrań, które zapewnią Ci stylowy wygląd, pewność siebie i doskonałe samopoczucie. Do zobaczenia! :)

„Strefa Stylu - stylistka Warszawa
jak się ubierać Warszawa

Beata, 35, Płock

Iwona, jesteś naprawdę niesamowitą kobietą. Twoja wiedza, doświadczenie i profesjonalizm zrobiły na całej naszej grupie ogromne wrażenie. Jeszcze raz dziękujemy za wspólnie spędzony czas :).

jak się ubierać Warszawa

Agnieszka, 37

Bardzo dziękuję za przemiłe i niezwykle profesjonalne szkolenie. Uwielbiam Twoje szkolenia i cieszę się, że mają one ogromny wpływ na wizerunek moich konsultantek.

jak się ubierać Warszawa

Magdalena, 41, Białystok

Mimo, że od szkolenia minęło już kilka tygodnia, nadal nie mogę wyjść z podziwu, jaką przemianę przeszły moje pracownice. Również klientki to zauważyły. Mam teraz w moim salonie profesjonalistki, które potrafią dosłownie każdej osobie zaproponować kreację, której nie powstydziały, by się gwiazdy z pierwszych stron gazet. Iwona, dziękuję, to za mało

Strefa Stylu - stylistka Warszawa

warsztaty dla mężczyzn w firmie Sage

Ile kosztuje szkolenie dla pracowników?

Ze względu na wiele paramentrów, które mają wpływ na ostateczną cenę, ostateczną wycenę przedstawiam po wcześniejszej rozmowie.

Uwaga! Jeśli prowadzisz firmę, koszt każdej mojej usługi możesz legalnie doliczyć do kosztów uzyskania przychodu i odzyskać wartość podatku VAT.

jak się ubierać
+48 516 540 444 iwona@strefastylu.com.pl

W jaki sposób zamówić szkolenie dla pracowników?

Napisz do mnie na adres: iwona@strefastylu.com.pl lub zadzwoń
516 540 444, aby otrzymać indywidualną ofertę szkolenia.

*Pola obowiązkowe


TOP