Dla firm

Szkolenia dla pracowników salonów odzieżowych

Czy taka sytuacja dotyczy również Twojego salonu?

Zauważyłaś, że dziś klient oprócz standardowej obsługi na wysokim poziomie, od sprzedawcy oczekuje wiedzy z zakresu doboru ubrań do sylwetki? Klient spodziewa się, że otrzyma fachową pomoc w kompletowaniu całych stylizacji czy łączenia kolorów i zakłada, że personel salonu zna zasady ubioru. A jaką wiedzą dysponują Twoi pracownicy? Czy potrafią skutecznie sprzedawać? Czy wiedzą co robić, aby Klient wracał? Zwiększ sprzedaż poprzez zadowolenie klientów i szkolenia dla swoich pracowników.

Co Ci da inwestycja w rozwój pracowników?

Unikniesz sytuacji, w której klient rozczarowny brakiem kompetencji sprzedawcy, zrezygnuje z dokonania zakupu. Zwiększysz liczbę
i efektywność sprzedaży, ponieważ pewny swoich umiejętności pracownik będzie trafnie doradzał i bez oporów będzie proponował kolejne dodatki. Klienci będą wracać, ponieważ chcą być obsługiwani przez profesjonalistów.

mój Klient – marka odzieży męskiej Giacomo Conti

Dlaczego moje szkolenie pozwoli efektywniej pracować Twoim pracownikom?

Uzyskają kompleksową wiedzę począwszy od tego jak rozpocząć rozmowę z klientem, a na właściwościach różnych tkanin kończąc. Twoi sprzedawcy i doradcy klienta dowiedzą się:

  1. Jak rozpocząć rozmowę z Klientem.
  2. Jak rozmawiać z trudnymi i wymagającymi Klientami.
  3. Jakie pytania zadawać, by poznać gust i preferencje Klienta.
  4. W jaki sposób dokonać szybkiej oceny sylwetki.
  5. Jak dobierać odpowiednie fasony i kolory.
  6. Jak tworzyć kompletne zestawy bazując na asortymencie salonu.
  7. Jak przekonać do zakupu Klienta niezdecydowanego.
  8. Jak budować lojalność Klienta.
  9. Jakie są podstawowe style i zasady kodu ubioru.
  10. Jakie właściwości mają różne tkaniny.
  11. Jak sprzedawać więcej

Jakich efektów po szkoleniu pracowników możesz się spodziewać?

Zapewniam Cię, że wzrośnie efektywność i wiedza Twoich sprzedawców. W naturalny sposób wzrośnie ich pewność siebie, nie będą obawiali się rozmów z nawet bardzo wymagającymi klientami. Zadowolenie klientów
z obsługi wzrośnie, a to spowoduje, że coraz więcej osób zacznie rekomendować Twój salon.

Kto najczęściej korzysta z moich usług?

Pracodawcy, którym zależy na budowie profesjonalnego wizerunku poprzez wykwalifikowanych sprzedawców i doradców klientów. Najczęściej są to właściciele i pracownicy sklepów i salonów marek odzieżowych, butików multibrandowych, salonów optycznych, jubilerzy oraz salony ślubne.

Zaufali mi

Dlaczego uważam, że mogę Ci skutecznie pomóc?

Nazywam się Iwona Ryszkowska. Ubiorę Cię w styl i pewność siebie. Jestem specjalistą ds wizerunku i osobistą stylistką.

Od kiedy pamiętam pasjonują mnie: moda i ludzie. Dlatego od 7 lat spełniam się zawodowo jako Osobista Stylistka, Kreator Wizerunku i Doradca ds. dress code.

Chętnie dzielę się wiedzą i doświadczeniem, dlatego jestem Ambasadorką Przedsiębiorczości Kobiet i Mentorką w programach wspierania przedsiębiorczości wśród kobiet i młodzieży.

Stale współpracuje ze stacjami telewizyjnymi TVN24 Biznes i Świat, TVP Info oraz TVP2 „Pytanie na śniadanie”. Wypowiadam się też często w stacjach radiowych: TOK FM, Kolor.

Możesz znać mnie z publikacji poświęconych wizerunkowi biznesowemu w „Gazecie Finansowej” oraz magazynach „Office Manager”, „Businesswoman & Life”, „Nowa Sprzedaż”, „Law Business Quality”, „Imperium Kobiet”, czy „Wesele”.

Co najważniejsze? Pierwsze konsultacje za darmo! Sprawdź moje umiejętności i ciesz się zestawem ubrań, które zapewnią Ci stylowy wygląd, pewność siebie i doskonałe samopoczucie. Do zobaczenia! :)

Beata, 35, Płock

Iwona, jesteś naprawdę niesamowitą kobietą. Twoja wiedza, doświadczenie i profesjonalizm zrobiły na całej naszej grupie ogromne wrażenie. Jeszcze raz dziękujemy za wspólnie spędzony czas :).

Agnieszka, 37

Bardzo dziękuję za przemiłe i niezwykle profesjonalne szkolenie. Uwielbiam Twoje szkolenia i cieszę się, że mają one ogromny wpływ na wizerunek moich konsultantek.

Magdalena, 41, Białystok

Mimo, że od szkolenia minęło już kilka tygodnia, nadal nie mogę wyjść z podziwu, jaką przemianę przeszły moje pracownice. Również klientki to zauważyły. Mam teraz w moim salonie profesjonalistki, które potrafią dosłownie każdej osobie zaproponować kreację, której nie powstydziały, by się gwiazdy z pierwszych stron gazet. Iwona, dziękuję, to za mało

warsztaty dla mężczyzn w firmie Sage

Ile kosztuje szkolenie dla pracowników?

Ze względu na wiele paramentrów, które mają wpływ na ostateczną cenę, ostateczną wycenę przedstawiam po wcześniejszej rozmowie.

+48 516 540 444 iwona@strefastylu.com.pl

W jaki sposób zamówić szkolenie dla pracowników?

Napisz do mnie na adres: iwona@strefastylu.com.pl lub zadzwoń
516 540 444, aby otrzymać indywidualną ofertę szkolenia.

*Pola obowiązkowe


TOP